vrijdag 19 april 2013

Het verhaal van steven




Steven vertelt zijn verhaal
“Na een jaar het programma te hebben gevolgd zijn mijn cholesterol en triglyceriden binnen de normale grenzen en heb ik een grote hoeveelheid gewicht rond de taille verloren. Ik voel me geweldig en heb een betere levenshouding. En nadat ik testosteron heb gebruikt, heb ik die andere pil die de dokter me gaf niet meer nodig!”
Laten we eerlijk zijn - ik dacht dat het programma van Hotze een heleboel onzin zou zijn! Maar ik moest gaan; mijn vrouw dwong me. Ik heb mijn hele werkcarriëre in de verkoop gezeten en om aan de fysieke en mentale eisen van het werk te kunnen voldoen moest je fysiek en mentaal fit zijn. Maar de laatste 6 of 7 jaar begonnen mijn doorzettingsvermogen en drijfkracht te tanen, dus ging ik naar de dokter. Ik kreeg alleen te horen dat ik hoge bloeddruk had en dat ik Accupril nodig had. Nou, niet zoveel maanden later met Accupril was mijn cholesterol hoog, dus de dokter gaf mij Lipitor en een paar maanden na de cholesterolmedicatie waren mijn triglyceriden hoger dan 600. De dokter dacht dat hij een goed werk deed – omdat iedere keer dat ik een ander symptoom had, hij een ander medicijn had. Tenslotte vroeg ik hem om mijn testosteron na te kijken want ik presteerde op seksueel gebied niet meer zoals ik gewend wa en raad eens?  Jawel -  daar had hij ook een pil voor!
Nu even snel vooruit naar december in 2004. Toen ging de vriendin van mijn vrouw naar de Hotze-kliniek en begon zich veel beter te voelen. Mijn vrouw ging ook en had dezelfde resultaten. Toen dwong ze mij om ook te gaan. Ze had er genoeg van om me altijd maar te horen klagen en thuis te zien komen en naar bed te zien gaan. Dus maakte ik een afspraak. Ik was nog nooit bij een dokter geweest die tijd nam om met je te praten en te luisteren. Ik werd meteen van de cholesterol- en triglyceridemedicatie af gehaald, totdat het op natuurlijke wijze verlaagd was. Net als de anderen ging ik naar huis met een heleboel vitamines, testosteron en schildklierpillen en ja, ik was septisch. Echter na een jaar het programma te hebben gevolgd, zijn mijn cholesterol en triglyceriden binnen de normale grenzen en heb ik een aanzienlijke hoeveelheid gewicht rond de taille verloren. Ik voel me geweldig en ik heb een betere levenshouding. Nadat ik testosteron ben gaan gebruiken heb ik die andere pil die de dokter me voorschreef niet meer nodig!
De enige reden waarom ik deze brief schrijf is om andere mannen met dezelfde symptomen aan te moedigen om hun trots opzij te zetten en naar de iemand te gaan die verstand heeft van zaken.  Het zal echt helpen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten