zondag 22 juli 2012

Nog meer goede resultaten met de Bemer magneetmat


De laatste tijd zie ik steeds meer mensen die met de zoektermen “ervaringen met de bemer mat” op mijn weblog terecht komen. van dhr spangenberg kreeg ik de succesverhalen van nog meer mensen toegstuurd waarvan ik er hier een aantal op een rijtje zet. Wie belangstelling heeft kan mij mailen op:
zahavi100@gmail.com
ERVARINGEN MET DE BEMER MAGNEETMAT
Vanavond was ik bij een client en zij vertelde mij over de bemer-mat die ze al enige tijd gebruikt en met veel succes.
Ze is 93 jaar, kon vorig jaar het bed niet meer uitkomen. En nu gaat ze elke dag, met begeleiding, een eindje wandelen. Kan
zich verder heel goed redden, woont zelfs nog zelfstandig.
Vriendelijke groeten,
L. van A.
Geachte heer Spangenberg,
Zoals U inmiddels weet gebruik ik de bemer nu 5 weken. Mijn ervaring tot op heden is positief.
De intense vermoeidheid is zo goed als weg. Ik voel dat ik weer een beetje reserve aan het opbouwen ben. Pak met plezier mijn fiets om een stukje te fietsen.
Heb mijn nordic-stokken weer uit de kast gehaald en loop onder begeleiding een stukje, iedere keer iets verder, kom ik thuis dan hoef ik maar even te gaan liggen om bij te tanken.
Groeten A. B.
Beste Hr. Smit,
Mijn man had altijd last van rusteloze benen en speciaal 's nachts dan zat hij voor een uurtje beneden. Nu gaat het stukken beter.
Ikzelf ben practisch van mijn nek en rugpijn af en lig iedere dag 2x 8 minuten op de mat. Alleen mijn migraine is nog niet helemaal verdwenen maar ik heb toch de indruk dat het korter is sinds ik de Bemer heb. Dus ik denk dat dat ook wel zal verdwijnen.
Vriendelijke g roeten van r. en r. r.
Zoals U inmiddels weet gebruik ik de bemer nu 5 weken. Mijn ervaring tot op heden is positief.
De intense vermoeidheid is zo goed als weg. Ik voel dat ik weer een beetje reserve aan het opbouwen ben. Pak met plezier mijn fiets om een stukje te fietsen.
Heb mijn nordic-stokken weer uit de kast gehaald en loop onder begeleiding een stukje, iedere keer iets verder, kom ik thuis dan hoef ik maar even te gaan liggen om bij te tanken.
Groeten A. B
Geachte heer en mevrouw Schoor,
U heeft op 22 juli 2007 bij ons een Bemer mat gebracht. Onze zoon heeft deze in gebruik en heeft daar zoveel baat bij dat hij minder pijn heeft en ook minder moe is.
Wel is het zo dat hij het regelmatig moet bij houden en dat ook merkt wanneer hij dat niet doet.
Familie K. K.
Beste mevrouw, mijnheer,
Langs deze weg wil ik u laten weten dat ik elke dag de mat gebruik en ga stapjes vooruit. Heb Sarcoidose al 15 jaar… kan weer dopjes opendraaien en betrapte mijzelf erop dat ik huppelend de trap opliep….. kan het nog steeds niet geloven… vrienden zeggen dat ik er heel goed uitzie, mijn ogen stralen weer enzo…… heb pas implantaten in laten zetten in mijn mond, ga nu wel 1 x op de mat ipv 2x… maar ook dat genezingsproces wordt versneld, de tandarts kon het niet geloven hoe mooi het allemaal al was na een week.
Met vriendelijke groeten,
Mw J.M. de H.
Beste Hans
Mijn dochter heeft al MS vanaf 1997 ze is nu 34 jaar. ik had haar al eens eerder de mat gegeven om te gebruiken maar toen zag ze daar niets in
Nu heeft ze er zelf omgevraagd en ze is er goed van opgeknapt ze is actiever en meer uitgerust ze kan niet meer zonder ze neemt hem mee op vakantie
Op dit moment heeft ze ook geen medicijnen ze spuit interferon ik hoop, dat het lang goed zal gaan
Groetjes S
Beste Hans Spangenberg,
Het verheugd mij u te kunnen meedelen dat de voor mijn man geplande long-transplantatie na het laatste onderzoek is afgesteld.
De longarts was desgevraagd bereid onlangs een briefje te ondertekenen met zijn ‘advies’ om de Bemer3000 op te kunnen geven bij de Belasting.
Met vriendelijke groet,
A. K.
bij mij is het geweldig , ik ben al van carpal tunnelsyndroom af. Ik moest geopereerd worden op 6 januari maar dat is nu niet meer nodig en dat kwam goed uit omdat ik mijn vrouw moest helpen ,ik dank U wel, p. k. hartelijk bedankt
Geachte Hr. Schoor
Mijn ervaringen met Bemer:
Sinds een half jaar slik ik zeer veel medicijnen, een noodzakelijk gegeven mede door het feit dat ik een oude huisarts had die weinig weet van diabetes en daar ook slecht op handelde. Verandering van huisarts dus en mij gemeld bij Diabetescentrum Haaglanden.Medio september had ik een HbA1c gehalte van 10.8, ik ben toen gestart met diabetes in beweging en een strikt dieet. U kunt de gevens van dit centrum terug vinden op het internet, het werkt samen met het MCH hetgeen voor mij inhoudt dat alle zorg nu goed geregeld is en samenwerkt zodat ik mij daar goed en veilig bij voel.
Half november j.l. was dit gehalte gezakt naar 8,8. Toch was ik zeer vermoeid en het lopen deed me heel veel pijn.
In die periode kreeg ik de Bemer voor 3 maanden op proef. De verbetering en vermindering van de pijn in de onderbenen is behoorlijk en ik slaap sinds het gebruik van de Bemer ook aanzienlijk beter. Bovendien heb ik deze winter geen last gehad van griep of verkoudheid. Nog verrasserder was het feit, natuurlijk met medicijnen en beweging, dat het HbA1c gehalte opnieuw gezakt is naar 6,6 zoals vorig week op het diabetes centrum bleek.Ook de bloeddruk bleek goed te zijn.
Dus heel wat verbeteringen. De verpleegkundige van het diabetescentrum raakt nu ook geinteresseerd en heeft net als mijn fysiotherapeute uw website in de p.c. opgeslagen. Ik hoop over een half jaar van de vaatchirurg als de bloeddoorstroming opnieuw wordt opgemeten wederom op hoopvolle berichten van verbetering.
Mw. P. van O.
Geachte heer ,
Mij helpt de bemer bij het beheersbaar houden van diabetes mell.II , te hoge bloeddruk en rugpijn.
Bij mijn vrouw voor artrose.
Met vriendelijke groet ,
H. van N.
Geachte Heer Spangenberg.
Tot mijn verrassing heeft een driemaandelijks bloedonderzoek (Diabetes
Centrum Overvecht Utrecht) bij mij vandaag het beste resultaat opgeleverd
(insuline enz.) van mijn toestand sinds enkele jaren .
Op 14 februari zal het volgende onderzoek plaats vinden om na te gaan
of hier sprake is van toeval. Slechts enkele weken heb ikzelf de Bemer3000
uitgeprobeerd.
Verblijvend met vriendelijke groeten
Fam. ten H.
Hallo Hans Spangenberg,
Tot mijn stomme verbazing zag ik dat de mat bij meerdere hopeless cases verbazingwekkend goed aansloeg.
Dit betrof met name patienten met rugklachten , verkrampingen in de spieren , rheumatische klachten ,fibromyalgie , migraine , koude voeten , slecht genezende ulcera , hypertensie, spanningshoofdpijn ,hyperventilatie ,slaapstoornissen,
gewrichtsklachten,claudicatieklachten .
Het meest spectaculaire voorbeeld vond ik een patiente uit Den Bosch met fibromyalgie , kortom spier en gewrichtsklachten ,chronische vermoeidheid, depressie,slaapstoornissen ,totaal geen energie.
Deze vrouw zag ik in ongeveer 4 weken veranderen van een wrak in een vitale vrouw barstens vol energie en zonder lichamelijke klachten.
Ze heeft meteen zelf een Bemermat aangeschaft.
Een andere oudere dame van ongeveer 90 jaar moest eigenlijk geamputeerd worden aan haar linker been na een mislukte fem. pop. bypass.
Zij gebruikte ook de Bemermat en het gaat wonderbaarlijk goed met haar. Ook de artsen in Nieuwegein kijken hier van op en hebben op het laatste moment besloten niet te amputeren.
met vriendelijke groet
Drs L. W.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten