vrijdag 13 januari 2012

Bemer - Magneetveldtherapie


Ervaringen met  Bemer Magneetveldtherapie

Artsenervaringen:
Zelf ben ik in het bezit van een Bemer matras. Ik gebruik hem vaak met goede resultaten wanneer ik last heb van gewrichtspijnen. Ik gebruik dan de intensief-applicator. Mijn man heeft baat met de matras voor de circulatie in zijn oren. Een vriend van ons gebruikt de intensief-applicator voor zijn handen voor het syndroom van Dupuytren met veel succes. Door de matras en door het gebruik van vitamine E heeft hij zijn operatie kunnen voorkomen.
Ik heb contact met de persoon achter de Bemer matras in Nederland, Hans Spangenberg, en ik heb van hem de volgende verhalen met resultaten van het gebruik van de Bemer matras gekregen:

Hallo Hans,
Graag wil ik je iets te vertellen over mijn ervaringen met de Bemer.
Ik kwam voor het eerst in contact met de Bemer op een medische beurs in Apeldoorn in 2006.
Hier heb ik  een lezing bijgewoond over de Bemermat die werd gegeven door een arts uit Lichtenstein.
Hij vertelde over de werking en de toepassing van de Bemer , met name in het buitenland.
Hier opvolgend heb ik literatuur over de Bemermat opgevraagd waarna ik een Bemermat heb aangeschaft.
Dit puur uit medische interesse en om te zien of bij patiënten waar de reguliere medische wetenschap niets meer te bieden heeft er nog een therapeutisch alternatief is.
Zonder enige vorm van winstbejag heb ik de patiënten de eerst 8 maanden kosteloos gebruik laten maken van de mat, ook op deze manier ervaring op te doen met de mat.
Na deze periode vroeg ik 7,50 euro per mat sessie, dit zijn geen bedragen waar je rijk van wordt (all in love for the game).
Tot mijn stomme verbazing zag ik dat de mat bij meerdere hopeless cases verbazingwekkend goed aansloeg.
Dit betrof met name patiënten met rugklachten, verkrampingen in de spieren, reumatische klachten, fibromyalgie, migraine, koude voeten, slecht genezende ulcera, hypertensie spanningshoofdpijn, hyperventilatie, slaapstoornissen, gewrichtsklachten, claudicatieklachten .
Het meest spectaculaire voorbeeld vond ik een patiënte uit Den Bosch met fibromyalgie, kortom spier en gewrichtsklachten, chronische vermoeidheid,depressie, slaapstoornissen, totaal geen energie.
Deze vrouw zag ik in ongeveer 4 weken veranderen van een wrak in een vitale vrouw barstens vol energie en zonder lichamelijke klachten.
Ze heeft meteen zelf een Bemermat aangeschaft.
Een andere oudere dame van ongeveer 90 jaar moest eigenlijk geamputeerd worden aan haar linker been na een mislukte fem. pop. bypass.
Zij gebruikte ook de Bemermat en het gaat wonderbaarlijk goed met haar. Ook de artsen in Nieuwegein kijken hier van op en hebben op het laatste moment besloten niet te amputeren.
Met vriendelijke groet,
 Drs …..
Geachte Heer Spangenberg,
Tot mijn verrassing heeft een driemaandelijks bloedonderzoek (Diabetes
Centrum Overvecht Utrecht) bij mij vandaag het beste resultaat opgeleverd 
(insuline enz.) van mijn toestand sinds enkele jaren .
Op 14 februari 2008 zal het volgende onderzoek plaats vinden om na te gaan
of hier sprake is van toeval. Slechts enkele weken heb ikzelf de Bemer3000
uitgeprobeerd.
Verblijvend met vriendelijke groeten,
 Fam. ten H.

Geachte heer Spangenberg,
Zoals U inmiddels weet gebruik ik de bemer nu 5 weken. Mijn ervaring tot op heden is positief.
De intense vermoeidheid is zo goed als weg. Ik voel dat ik weer een beetje reserve aan het opbouwen ben. Pak met plezier mijn fiets om een stukje te fietsen.
Heb mijn nordic-stokken weer uit de kast gehaald en loop onder begeleiding een stukje, iedere keer iets verder, kom ik thuis dan hoef ik maar even te gaan liggen om bij te tanken.
Groeten Ans B

Website: http://bemer.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten